Dostawa i Płatność
§3 Zawarcie umowy i realizacja
- Zamówienia można składać́ 24 godziny na dobę.
- W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
- dodanie do koszyka produktu;
- wybór rodzaju dostawy;
- wybór rodzaju płatności;
- wybór miejsca wydania rzeczy;
- złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Kupuję i płace”.
- Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia Zamówienia.
- Korektę do swojego Zamówienia Klient może wprowadzić do momentu wysłania przez Sklep internetowy potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do Klienta. Klient może również wycofać swoje Zamówienie, zanim zostanie ono potwierdzone przez Sklep internetowy. W wypadku opłaconego Zamówienia, Sklep zwraca Klientowi wpłacone pieniądze niezwłocznie, nie póżniej niż w terminie 30 dni.
- Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że Konsument nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.
- Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia.
- Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
- Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).
- Przesyłka dostarczana jest w terminie do maksymalnie 7 dni roboczych. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on Zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub płatność kartą/przelewem online do czasu podanego na stronie www.dominoshop.pl
- Towar zamówiony w Sklepie internetowym dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich. Koszt wysyłki jest stały i na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wynosi 15 PLN, przy czym za zakupy powyżej 300 PLN wysyłka wynosi 0 PLN (Sklep pokrywa koszty wysyłki).
- Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy, wraz z dołączonymi załącznikami, o których mowa w §2 pkt 6b.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- Sklep internetowy przewiduje następujące formy płatności, a wybór należy do klienta.
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie i Towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, Klient winien odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem internetowym w celu wyjaśnienia sprawy. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
- W protokole szkody transportowej daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu powinny być takie same. W uwagach Klient powinien dokładnie opisać stan przesyłki zgodny ze stanem faktycznym, w tym wskazać sposób opakowania przesyłki, m.in. zapakowanie Towaru. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni ustalenie momentu powstania szkody oraz złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym w przypadku uznania reklamacji, przyspieszy wysyłkę nowego Towaru do Klienta lub jego odpowiednią naprawę.
- Jeżeli niemożność spełnienia świadczenia przez Sklep internetowy nastąpiła wskutek siły wyższej bądź z przyczyn niezależnych od Sklepu internetowego, Klientowi nie przysługują żadne roszczenia o naprawienie szkody wynikłej z tytułu niewykonania lub nieterminowego i nienależytego wykonania Umowy. Sklep internetowy ma obowiązek niezwłocznego poinformowania Klienta o zdarzeniach, które spowodowały niemożność realizacji Umowy.
- Z chwilą wydania Towaru przez Sklep internetowy Klientowi, lub osobie przez niego upoważnionej, przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Towarem, w tym niebezpieczeństwo przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia.
- za pośrednictwem systemu PayPal
- karta kredytową/debetową Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- za pobraniem, z chwilą dostarczenia przesyłki z towarem
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie i Towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, Klient winien odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem internetowym w celu wyjaśnienia sprawy. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
- W protokole szkody transportowej daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu powinny być takie same. W uwagach Klient powinien dokładnie opisać stan przesyłki zgodny ze stanem faktycznym, w tym wskazać sposób opakowania przesyłki, m.in. zapakowanie Towaru. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni ustalenie momentu powstania szkody oraz złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym w przypadku uznania reklamacji, przyspieszy wysyłkę nowego Towaru do Klienta lub jego odpowiednią naprawę.
- Jeżeli niemożność spełnienia świadczenia przez Sklep internetowy nastąpiła wskutek siły wyższej bądź z przyczyn niezależnych od Sklepu internetowego, Klientowi nie przysługują żadne roszczenia o naprawienie szkody wynikłej z tytułu niewykonania lub nieterminowego i nienależytego wykonania Umowy. Sklep internetowy ma obowiązek niezwłocznego poinformowania Klienta o zdarzeniach, które spowodowały niemożność realizacji Umowy.
- Z chwilą wydania Towaru przez Sklep internetowy Klientowi, lub osobie przez niego upoważnionej, przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Towarem, w tym niebezpieczeństwo przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia.